lørdag 29. august 2009

Tiden farer avgårde!

Tiden flyr i fra meg..
 

Nå går han snart.
Han fyller snart år.
Ukene virker som måneder.

Hvor ble tiden av?

For noen uker siden krabbet han.
Det var sommer og sol.
Varmt og deilig, nå har høsten kommet.

Hva skjedde med tiden?

Alle barna vokser så fort.
Mens jeg tenker at han er min baby.
Hvordan ble han så stor?

Tiden løper.

Jeg sitter inne når det regner.
Men jeg burde nok egentlig gått ut.
Nyte livet og ta vare på tiden. Akkurat nå!.

Når lærer man å leve i øyeblikket?

Han vokser så fort, altfor fort.
Men samtidig ikke fort nok.
Han vil alltid være min baby.

Der står tiden stille.

Noen ganger lurer jeg på hvordan de greier det.
Hvordan de greier å holde følge.
De må være super mammar.

Ettersom tiden løper i lysetshastighet.

Tiden løper så fort fra meg.
Jeg fatter virkelig ikke hvordan dette ender.
Men en ting er heelt sikkert...
 
Han vil alltid være min største grunn til å leve.
Følge tiden, og prøve å holde følge..

 
Jeg elsker deg Oliver! - Mitt lille BølleFrø <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar