fredag 5. juni 2009

Livet som mamma...


A mothers love is the closest ting to magic we have on earth ♥

Det er virkelig helt merkelig hvordan det å elske noen plutselig får en helt annen mening. Jeg elsket min kjære fra den dagen jeg møtte han, jeg elsker han fremdeles, men på flere måter enn jeg noen gang kunne tenke meg. Jeg elsker han for den han er, for det han gjort, for det han gjort for meg og for den han får meg til å være. Jeg elsker han for det han har gitt meg og for det han skaper sammen med meg...

Men kjærligheten jeg har for min lille skatt er helt ubeskrivelig.. Ordet kjærlighet er plutselig ikke stort nok, det er ikke bra nok, og det forklarer ikke godt nok hva jeg føler. Før jeg ble mamma tenkte jeg så som så at alle sier jo at de ville drept, eller blitt drept for å redde sine egne barn. Og det er faktisk sant, man gjør hva som helst for disse små, uskyldige, hærlige og perfekte skapningene som vi er med på å forme *rørt*

Elsker deg min lille engel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar